::my followers::

Thursday, November 25, 2010

muslihat sebalik olimpik 2012

Masa aku dok sibuk-sibuk blogwalking an..
aku terjumpa blog best ni..milik inche syafiq ridhwan.
aku ter-kujat, ter-kesima, ter-nganga je bila baca entri-entri dia. huhuhu
salah satunya..yang ni. aku copy paste exactly dari blog beliau..

Petikan sambungan daripada Bradokapak

Salam,

Sekarang kita tinggalkan cerita mengenai World Cup. Mari kita masuk cerita mengenai sukan Olympics 2012. Memandangkan sukan ini belum berlangsung, maka saya hanya akan ulas serba sedikit sahaja. Selebihnya, kita perlu nantikan ia berlangsung dahulu atau anda juga boleh lakukan kajian mengenainya.





2012 = 2102 = ZION = ZION + IS + REAL = ZIONIS ISRAEL. Serangan ke atas Freedom Flotilla adalah 'presented' plan proksi Dajjal utk memerintah dunia, berpindah dr AS ke Israel sebagaimana pandangan Syeikh Imron Hussein. Konspirasi Allah akan musnahkan konspirasi Yahudi.
Sekarang lihat pula logo bagi sukan Olympics 2012 ini.


Jadi saya kita anda semua sudah tahu apa disebaliknya, tidak perlulah saya huraikan dengan mendalam. Jangan kita ditipu hidup-hidup sudahlah. Sekarang ni banyak orang bercakap hal-hal konspirasi, tetapi disebalik kata-katanya itu terselit konspirasi yang telah dirancang secara teliti. Dan ianya pula dibiayai oleh pihak-pihak tertentu bagi mencari sesuatu.
Tetapi ingat! Perancangan Allah adalah meliputi segala perancangan! Dan Allah lah sebaik-baik perancang! Tipu daya kaum kuffar dan pengikut-pengikut mereka akan jatuh juga satu masa nanti!

"Ketahuilah yahudi zionis ini sangat cekap dalam penipuan khususnya dalam menipu umat islam...”..


soo..camne?? korang terkesima tak??
nak baca lagi pasal fifa ke, dajjal kecil ke..
kindly visit blog inche syafiq ridhwan ni ea..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...