::my followers::

Friday, February 4, 2011

time to say goodbye!

selamat pagi kawan-kawan.. :)
hari ini 4 februari 2011 bersamaan hari kedua sambutan tahun baru cina tahun ni.
tapi..hari ni dah nak kena berangkat ke perak semula.
esok mau gerak ke langkawi suda..
terpaksa tapi rela..sebab pergi langkawi tu. hehehehe
mengikut berita dekat tv3 semalam, langkawi sesak dengan tiba-tiba sebab kedatangan pelancong dalam and luar negara serentak. huuuu..tiba-tiba? pelik.

cuti selama 1,2,3,4,5 hurmmm 5 hari kat rumah. diisi dengan membuat assignment dah berjalan-jalan, berangan-angan, dan berguling-guling. bhahaha
*assignment tak siap wehhhh*
tapi memang pelik la keadaan aku sekarang ni.
semakin malas weyhh. blog ni pun da hampir terabai. kalau tak balik cuti je mesti aktif. tapi takpelaahhh. cuti nanti aku update la. now sem 3, sem yang agak mencabar dalam diploma senibina landskap. even aku dah drop studio planting. keh3.
kelmarin tengok wayang dengan inche jimmy. cite khurafat..hurmm, tak la seram pun. tapi sound effect tu yang wat aku terkejut, tersentap and terkujat sebentar. pak cik tu pulak sibuk nak gelakkan aku everytime aku terkejut. ciss..derhaka yaa kamu!

jamming. adik aku ntah sejak bila join jamming. siap dah ada band sendiri. he's playing the keyboard and planning to join this coming twisties bing it. aku pun gatal-gatal tangan nak pi tekan-tekan keyboard tu. tapi maap la..lagu bring me to life-evanescene taw tang intro je. tak khatam lagi sebab baru jeee blaja semalam dengan dia.

*wink wink*

insiden dekat mesir..huu
my bestie is studying there..bf dia cakap dia okay.
tapi i still got worried slagi tak dengar sendiri dari dia.
miss her damn much. :(
anis..if u read this please, please, please contact me.

last word. okay lahh..dah nak kena bersiap-siap. bas pukul 11 ni.
byebye inche blog sayang. saya terpaksa tinggalkan awak untuk setengah sem lagi. 
jaga diri..cewahhh. tahpape la aku neyh. 
sesiapa yang datang melawat tu tolong la sapu-sapu buang-buang sawang kat blog ni ea..
thanks a lot. 
until we meet again. :))

gambar hiasan..huhu
credit to: leilockheart.tumblr.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...