::my followers::

Friday, March 18, 2011

pictures speak a thousand words..

assalamualaikum..
minggu ni cik cumie agak free..bukan agak-agak lagi..
memang free sebab assignment ditangguh ke minggu depan. 
dahhh..tamau cite pasal study.. :(


ada apa dengan sekeping gambar?
sekeping gambar boleh menceritakan macam-macam cerita tau.
bergantung pada pemikiran seseorang..gambar jugak boleh menipu ye anak-anak.
macam 3 keping gambar ni..
*wink wink*
GAMBAR 1
gambar aku dari belakang yang diambil oleh inche jimmy gendut masa on the way nak pergi makan. nampak macam aku pun sekali gendut an??
keh3...cik cumie nampak gemuk dalam pic ni.

GAMBAR 2
ni pun salah 1 gambar dari photoshoot yang sama petang tu.
*photoshoot gedik*
bhahahaha
tapi dalam gambar ni nampak macam kurus keding tak cukup vitamin la pulak.
hee..aku pun seram tengok gambar ni.

GAMBAR 3
haaa..ini gambar yang tak menipu..
i tak gemok, tak kurus sangat okay..
hehehe..ideal gitu.
tapi..sila abaikan muka setengah sen tu..
actually, gambar ni tipu jugak. sebab tangan aku nampak macam cacat sebab tu aku crop siap-siap..hehe
main topic badan ye..bukan anggota lain.
*tunjuk gigi*

GAMBAR 4
hee..ni bukan gambar menipu..
ni gambar betul..tapi sekadar hiasan. keh3..
nak show off aritu keluar date dengan inche jimmy.
huu..comelnyeeee kitorang!
*lempang*

okay..sekian dari cik cumie pada pagi yang indah lagi damai ni..
kejap lagi nak pi menanam pokok sekeliling kampus.
daaa..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...