::my followers::

Thursday, December 15, 2011

just another hectic semester

hello peeps.
it's been 3 weeks since i left this blog.
sumpah bz weyh. sangat-sangat busy compared to the other semester.
sebab aku amek studio park and open space plus planting design ii.
and bertambah busy sebab aku sekarang duduk luar dari kampus. nak kena kejar bus lagi. nak deal dengan budak-budak rumah lagi. tapi enjoy jugak sebab rutin hari-hari berbeza. and jumpa macam-macam jenis orang masa dalam bus. aku dengan geng pun sakan la gelakkan perangai orang yang tahpapetuh. tapi for sure la ada jugak orang gelakkan aku sebab aku kadang-kadang cam katun sket. ahahaha
fair and square la kan. tapii...
aku dah dapat kolej! well, DAH DAPAT STAY DALAM KAMPUS. best of all, dengan one of my bestie. nemo. :)
semenjak duduk luar, and inche jimmy pegang jawatan dalam LADS, masa untuk kitorang sangat la tak banyak. lepas tu dia yang sibuk suruh aku wat rajuan kolej. almost everyday dia akan tanya benda alah yang satu ni. yelaa..since aku stay luar, dah kurang masa nak lepak sama-sama. sampai dia kata, "saya tak boleh la kalau tak ada awak"
serius terharu dengar dia cakap macam tu okay.
well, insyaALLAH lepas mid sem, aku dengan geng pindah dalam :)
bye guys.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...