::my followers::

Sunday, September 16, 2012

menjelang final


Dear readers,
Assalamualaikum and good morning/good afternoon/good evening (potong ikut kesesuaian).
Bhahahaha. Minta ampun lah ye, pagi-pagi buta ni agak biul-biul sikit. Minggu lepas, aku sebenarnya dah masuk final project dah. Harap maaf sebab kurang bagi perhatian dekat blog ni dan juga blogger-blogger yang rajin bw ke blog aku ni. Kalau ada masa lapang Insya-Allah aku akan lawat dan jawab pertanyaan korang.

Macam biasa, bila masuk final project, jiwa kami anak-anak landscape architecture UiTM Perak,akan kacau-bilau, resah-gelisah dan gundah-gulana.masa nil ah ada perasaan dengki dan tak puas hati dengan boyfriend sendiri sebab dia dah siap master plan dulu. Sangat tak aci. Huuhh. Sayang-sayang jugak, kalau belajar kena bersaing. Keh3. Maaf la inche jimmy, kalau saya selalu pandang master plan awak dengan pandangan tak puas hati!  So, saya mengharapkan kamu-kamu dan kamu sekalian mendoakan yang saya dan inche jimmy saya akan berjaya dalam melaksanakan projek terakhir untuk sem ini. Aminn. Lepas final presentation nanti, aku janji akan cerita pasal hal-hal lain.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...