::my followers::

Wednesday, May 4, 2011

ending pain

hye guys..
i'm back!!!
setelah beberapa lama menghilangkan diri.
*memang selalu menghilangkan diri pun* bukan sengaja okay. i memang busy. busy banyak ye tuan-tuan dan puan-puan. final project baru je settle. final submissin esok. exhibition pun da setttle tadi. fuhhh. lega yang teramat. paling lega sebab aku tercalon dalam list yang lepas untuk di 'exhibit'. memang menggigil kaki tangan semalam tunggu result dari lecturers. nazak weyhh sepanjang seminggu final project ni. dengan design yang kena reject. macam-macam laa. alhamdulillah semua dah settle. hope semua okay and berjaya. aminn. :)


final project ada 5 board je. tu pun da kecoh tak ingat. dah la a3. wahahaha..bukan a1,a2 or a0 lagi. tapi takpe l..at least okay apa board aku. proses nak buat tu memang pressure. dah lepas arrangement, content dengan letteing pulak. then dah xerox, kena colour pulak. haishhh. aku memang kurang pandai menggunakan medium pensel warna ni. 
*uhuk* 


next entri aku tunjuk la ea artwork aku tu. ni tunjuk proses dia dulu.
*tu pun 1 gambar jee.. :p


ni design aku. penat ni perah otak sampai moody dengan inche jimmy. kenapa? sebab design di ah approve dulu dari aku. tak aci! mak jeles nyah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...