::my followers::

Wednesday, May 25, 2011

pening!

selamat petang kawan-kawan..
penat blogwalking ziarah teman-teman blogger lain sampai aku pasang hajat nak biar blog ni salin kulit..
means nak make over la konon..bosan daa tengok layout ni. try la search kt google mane yang berkenan. 
blogger pun makin lama makin upgrade..tukar template ni..
try tukar header semua..sejam lebih jugak la aku bersakit mata depan pc ni..
alih-alih..tak kuasa mak nyahhh.
penat lah macam ni..
tukar balik template lama..nasib baik ada save lagi. muahahahaahha
nanti laa..bila ada cukup kesabaran dan kebijaksanaan..
aku tukar ea?? hahahaha
hadoiyai..buat pekerjaan ni pun meletihkan. =.=

esok mau ketemu girlfriends saya..tentunya cik amoi dengan cik patin.
sabtu ni masing-masing dah nak berangkat balik kampus.
rasa macam kejap sangat je cuti..
kawan-kawan lain semua cuti sampai bulan 9. tak aci!
alaaa..korang degree bole laa..aku diploma. sob sob.
tapi tak apaaa..cik cumie ni kuat semangat taw!
*bak kata nad..masuk lif tekan sendiri*
memang la masuk lif tekan sendiri..sendiri yang nak naik tingkat mana-mana!

okay..dah mula merapu..ishh rindu la dekat anis dengan nad. T.T
siapa nak teman saya tengok nurkasih??
jomlaaa..nak tengok..menyesal aritu tak tengok.
boleh plak beria nak tengok pirates of the carribean tuu..
bosannye...makan lah!
jum makan! yeehaw..
jumpa lagi malam karang..hahahha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...