::my followers::

Wednesday, May 25, 2011

kembali dari bertapa..haha

selamat siang anak-anak..
huh? minah indon wannabe ke? takkk..
saja-saja..bosan.
result uitm dah keluar. huhu
tak berapa nak flying colours laa..hahaha
tak gempak macam sem lepas.
tapi bila aku cakap paling rendah B semua macam 
"tipu laa..mesti dekan ni. takkan la paling rendah B bole tak dekan?"
what should i say actually?


whatever..janji me and my inche jimmy sama-sama dapat paling rendah B.
hahahahaha!
*mental sekejap*


cukup pasal result. lecturer aku cakap..
your effort is good..keep it up. and provekan yang orang kidal boleh buat lettering chantek!
muahaha..okay2..i'll try.


hari tu..kami berdua. ye..kami. aku dengan inche jimmy. 
pergi menonton filem Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides.
inche jimmy cakap tak faham. tapi sebab aku yang beria nak tengok..dia cakap la tak faham. kalau tak mesti dia kutuk habis-habis. hahahaha
tapi memang macam tak berapa nak best pun.
sepanjang aku bertapa ni..banyak cerita yang aku nak share..tapikann..
nanti la. malas la nak taip-taip sekarang ni.banyak betul sawang dan lalang kat blog aku. terima kasih buat yang rajin menjenguk dan tolong buang sawang-sawang tu ye. jumpa lagi petang karang..haha


teman pak cik sorang ni shopping. huh. kalah aku!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...