::my followers::

Tuesday, October 23, 2012

belum makan dah tahu sedap!

assalamualaikum! hello and good day peeps. 
hari ini aku tak keluar kemana-mana pun. so bermula la rutin harian sebagai suri rumah. muahahaha.
walaupun aku belajar untuk menjadi seorang landscape architect tapi aku tak boleh abaikan minat aku dalam masak-memasak ni sebab :-


amat setuju. i have my own dream kitchen :)
i love cooking and baking because i love food so much. and certain food make me fall in love right away because of its appearance. macam yang aku nak tunjuk ni. haii..seronoknya kalau ada adik kecik or anak buah. disebabkan aku anak sulung, so aku simpan benda ni untuk di-apply bila aku dah ada anak. 
*gatai* hahahaha


rawrrrr...

comelkannn croissant ni?

fish in the tank.

hantu kak limah kot. hahaha

kentang dah jadi tikus. aiyooo

tak sempat deco pakai food, pakai sticker pun comel.

anak babi. ni memang budak melayu tak makan la.
 =..=

ladybird comel!

kiwi popsicles. boleh la nak buat nanti.

pizza hantu bungkus pun boleh. huhu

gigi tak payah pakai braces. apples + marshmallow

bagi anak bawa bekal ke sekolah. kau hadoo?

humpty dumpty on the brick.
source: http://www.thedailybuzz.com.au/2011/10/20-creative-food-ideas-for-kids/

p/s---> tak sabar nak kawin woi. okbai. gua nak tido. :p

10 comments:

cherryzeyra said...

Amazing . :)

Tracey said...

Aduyai...comelnya...macam nak simpan je...huahuahu

Pykaa Pdott said...

comel la , kalao bagi kat pyka sah pyka tak makan . smpan je . haha

cIk cUmIe said...

@cherryzeyra : yes. indeed. :)

@Tracey : haha..kan?

@Pykaa pdott : eh, x boleh la camtu. kena makan. :)

missha said...

sangat2 kreatif :D

cIk cUmIe said...

memang. kenapa la Malaysian x adapt benda ni utk anak2 ea?

LoveBug said...

comell! :)

Maicher said...

yang shark tuh comel! aaa ladybird pon comel!

cIk cUmIe said...

@LoveBug : yess.. :)

@Maicher : buatlah nanti. :)

liana fatah said...

sedapnye apple marshmello tu! hehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...