::my followers::

Thursday, October 18, 2012

Beto Kusyairi dengan tong sampah



assalamualaikum readers.

hari ni aku baru je sampai rumah dengan jayanya. currently kemaruk dengan telemovie Aku, Dia, dan Tong Sampah. tengok banyak kali pulak kan. jalan cerita dia agak tipikal tapi aku suka penceritaan dia. siapa tak tengok lagi boleh la pergi tengok kat Youtube ea. sumpah tak menyesal. sweet sangat ceritanya and it has a lot of moral values. bila tengok ni ada jugak yang rasa macam kena kat batang hidung sendiri. 

Beto Kusyairi & Siti Saleha
p/s--> "saya tengah kutuk awak ni, awak tak ada rasa nak defend diri awak     sendiri ke?" 

*comel*

3 comments:

Anonymous said...

cumie cumie cumie cumie cumie cumie cumie cumie cumie cumie cumie cumie cumie cumie cumie cumie cumie cumie cumie cumie cumie cumie cumie cumie cumie cumie cumie cumie cumie cumie

NaJiHa said...

dh tgk!!..mmg best kan..suka pelakon 2org ni..sesuai n sepadan..telemovie melayu yg bt aku x tido..hehehe..ringkas tp best..

cIk cUmIe said...

kan..best kan cite dy. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...