::my followers::

Saturday, October 20, 2012

simple visit to JB

assalamualaikum boys and girls.  

i went to JB tomorrow with my bestie and her dad to fetch her sis from UiTM Kampus Bandaraya. wahhh..kecik gila wa cakap lu kampus tu. satu blok kediaman perempuan and satu blok kediaman lelaki. bersyukur la sebab dapat UiTM Perak tu. tak kecil sangat, tak besar sangat.

okay, tu mukadimah sahaja. sebenarnya aku cuma nak bagitahu yang first time makan soto JB. well, bukan soto macam biasa kita makan tu kan. kuah dia macam kuah masak kurma tu. tapii..seriously makan untuk rasa je sebab aku tak boleh telan la soto macam tu banyak-banyak. sebab lidah ni dah terbiasa makan soto negeri sembilan. hahaha 


ni la sotonya.

kedai yang kitorang berhenti makan tu nama dia warung mat misai ke wak misai tah.tapi something like that la. tak sempat pulak nak snap gambar kedai tu. yang uniknya, otak-otak dia. bukan otak-otak ikan yang biasa kita makan tu ye pak cik, mak cik, ni otak-otak ayam. lepas tu dia campur dengan daun selasih. dan sekali lagi aku bagitahu yang benda tu memang tak boleh diterima tekak dan lidah aku. 


otak-otak ayam + dauh selasih

p/s--> aku memang cerewet bab makan. sorry to say. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...