::my followers::

Thursday, July 1, 2010

trouble is a friend

drama untuk hari ini

cikgu : kalau jarum panjang tunjuk nombor satu, jarum pendek tunjuk nombor lima pukuk berapa murid-murid??

murid-murid : pukul satu dua puluh lima minit tengah hari cikgu...

okay, cukup lah drama untuk hari ni
aku memang banyak drama
i'm a drama queen.
hahaha

dah tahukan jam pukul berapa. mesti korang tanyakan, apahal la minah ni sibuk cakap pasal masa
well, hari ni last day dekat rumah. esok pagi dah nak balik sri iskandar. sorang-sorang. naik bas. haha
macam tak logik je kan naik bas sorang-sorang. mesti la ada orang lain dalam bas tu. pak cik driver or i wish the driver is abg..hahaha gatal eh cumie. okay balik kepada persoalan asal, memang la ramai dalam bas tu nanti, tapi aku seorang tanpa kenal sesiapa. aku tak kesah pun, bukan first time. ye tak? dulu selamba je balik sorang, malam lagi tu. tak kesah pun. tapi tu lah, ada je yang macam terkejut bila aku cakap aku naik bas, pastu sorang. standard lah babe. gua sudah besar okay.

esok pagi balik, sumpah aku tak kemas apa-apa lagi. hebat tak? hebat takkk?? *tak*
ehhh..hebat lah tu. sampai kena sound dengan amoi semalam. tu semalam..kira lagi sehari nak balik. tapi hari ni? esok balik cumie..bila kau nak kemas ni? aduhai. tak ada perasaan la babe. i'm heartless.
semalam pulak dapat tahu result kolej. aku TAK DAPAT kolej. hebat tak? hebat takk? 
sedih ke? ntah la. kan aku cakap aku tak berperasaan. i'm a cool person la. tak reti la nak kecoh-kecoh or gelabah tak tentu pasal ni. mimi si roomate aku dah kecoh dah call aku semalam, gaya macam nak nangis je tak dapat kolej. kak fiqa pulak ganggu tidur nyenyak aku pagi tadi tanya pasal rumah sewa. aduhaiiii..well, memang normal kot nak risau. aku pun risau la..tapi tak ada la gelabah gila. still waras lagi. tak ada masalah yang tak boleh diselesaikan. chill babes. mimi kata aku yang tak normal, tak ada perasaan. aish..siapa kata. aku tak reti tunjuk je ok.
memang la muka aku kadang-kadang macam heartless or blurr.

sampai kolej buat rayuan. nemo ajak tumpang bilik dia dulu. no mak cik rumah sewa dah ada.
kak syirin pesan buat rayuan dulu sebab part 2 masih senang nak dapat kolej. mudah-mudahan. aminn..tapi asid kata best pe duk luar kampus. hehehe
pale aku pun dah mula keluar tanduk. kelebihan luar kampus..

  1. tak ada curfew, means bebas nak keluar pukul berapa pun. ngee~
  2. kalau teringin nak makan kek ke ape ke, boleh masak sendiri. experimen sampai meletup dapur pun tak mengapa.hahaha
  3. best duduk ramai-ramai satu rumah, tv pun ada. ngee~
  4. senang cakap B.E.B.A.S
tapi..aku still tak nak. bayangkan kalau terbangun lewat. uwaa..konfem tertinggal bas. 
kalau dalam kampus, 15 minit before kelas start pun aku sempat tapi masuk lambat dalam 5 minit la. gap antara kelas boleh balik bilik tido.hahaha
kalau duk luar..huhuhu  T.T
banyak betul la dugaan. tapi tak apa, kalau aku rasa susah, ada lagi orang yang lebih susah dari aku. kan? kan? kan? takpe, i'm strong bebeh. even wan pun cakap tak jumpa perempuan lain setabah aku. ngee~
iron maiden..eh salah. iron lady!
kalau hidup tak ada masalah, tak fun la. and setiap masalah ada jalan nya. trust me. :)

p/s--> jum kemas barang..nemo dah membebel!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...