::my followers::

Saturday, December 4, 2010

capekkk dehhh..

salam blogger sekalian.
macam dah diberitahu sebelum ni..hari ni cik cumie start keje..
huuu..kat mane ek??
nak rahsia ke nak bagitaw?
hurmmmm...


*garu-garu kepala kejap*


bagitaw jelakan..cik cumie kan jujur orangnyer..
bhahahahaha
aku keje kat satu kedai ni..kedai makan.
kedai piza..homemade punya.
even tak la se-bz pizza hut. tapi penat jugakkkk..
sebab hari ni kan hari sabtu..tambah pulak cuti sekolah
kedai tu dekat dengan pantai. of course la ramai orang
nak pulak hari ni ada pasar malam. huk3.
sampai luka-luka tangan i taw.


*gedik jap*


tapi takpelah..penat pun tiga minggu je.
patu aku dah balek sri iskandar..hehehehe
smpai sane pun azab jugak lakan.
heeee...bile nak tido puas-puas ni?
hurm..entri hari ni pendek je. segala tag yang sampai kat peti surat cumil tu akan aku jawab esok la ye..tak pun lusa. tapi janji..akan jawab.
hehehehe
hari ni penat lahhh..sampai rumah je terus mandi and online.
hahaha
penat..nak tidoooo


ni orang normal tidur..

ini mungkin tertidur..

ni mungkin mimpi indah..
huhuhu


ni pulak..mungkin tersangat la penat..


gaya mana satu paling best?? hahaha
nak yang macam last one ni bole??
comey sangat2 those kitties!
:))




p/s--> drawing tak siap-siap lagi..tak payah buat la kan??
          hehehehehe



2 comments:

NOOR FATIN said...

kucing tu tido. dasyat nya. haha

~cUmIeChIqI~ said...

tula..t'lampau penat. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...