::my followers::

Friday, November 4, 2011

Result UiTM untuk Diploma Dah Keluar :)

selamat pagi dah salam satu blogger.
*ada ke salam satu blogger? gila ape budak ni?*
ahhh..pedulik hape aku. blog aku suke hati akulah. heheheh
dan seperti biasa bila result keluar, semua orang akan bercerita pasal kesyukuran dan kegembiraan masing-masing.
*termasuklah aku..hahahaha*




tapi tak mengapalah. biarlah mereka. erk..kami. alahh..korang pun same je kan?
janji aku lulus semua subjek even tak DL. sedih tawu tak DL. harapan sem ni punah macam tu je.
bila dah skor kat studio. subjek lain pulak meraban. aduhhhh. benci betul ETR. kenapa la student UiTM wajib ambil ETR? maunya tak lingkup budak seni buat bussiness plan? tapi tak mengapa lah. dapat jugak B- even ia mencacatkan sket transkrip aku ni ha. *salah aku jugakk..maen-maen lagi nak exam*
apa-apa pun ALHAMDULILLAH. gembira sebab studio dapat A-. 5 jam kredit tu. 
tapi result inche jimmy jatuh laa..sedihnya. sob sob.




2 comments:

Puan Pelangi said...

hoyeayy ! nama aku ade kat PrtSc :DDD

cIk cUmIe said...

eceh..suke la tu. hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...