::my followers::

Saturday, June 26, 2010

banner baru

hari ni aku telah merajinkan diri membuat banner untuk blog aku
aduh penat weyh nak buat benda alah tu
untuk pakar-pakar macam korang memang la senang
tapi macam aku yang dah lama tak sentuh segala macam application for editting ni
memang agak lembab la
nak pulak dengan pc yang macam siput ni
aku tak tahu la kenapa dengan pc ni hari ini
merajukkah?
hahaha

merujuk kepada banner di atas
aku tak guna GIMP or photoshop tapi aku guna paint.NET
lebih kurang je macam GIMP
tu pasal jenuh aku nak mengingat steps GIMP yang pernah diajar masa dekat matriks dulu
segala digital scrapbooking icons tu aku download je
dah lama dah jadi pekasam dalam folder pc
tapi bawu hari ni guna
macam dah tak ada kerja lain nak buat gayanyer

well
ini sekadar percubaan
kalau rajin aku buat lain lah
yang lebih cun dan simple kut
ni cam crowded sangat je
tapi dah mampu buat aku sengih lebar
sebab dah berjaya master guna paint.NET
yeehaww!!!
agaga


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...