::my followers::

Wednesday, June 9, 2010

gemuk? tak kisah.


semalam ym dengan halim.
dia yang buzz aku.
dah lama jugak la tak ym dengan dia.
dulu selalu je.dia baru lepas latihan kawad
yela..tentera.hak3
dia tanya aku bila nak jumpa dia.maklumlah kenduri kawin abang dia bulan lepas aku tak pergi.
huhu..sorry halim.i got my own reason kenapa tak pergi okayy?
borak-borak pasal hal lama, masa depan, cerita masing-masing
tiba-tiba dia tanya

abdul halim ishak : wei,bdn ko dh makin berisi ke???aku tngk gmbr ko kat sblh ni mcm dh gemuk je

cumiechiqiz_91: yaa. hahaha
berat ak naek..ramai jugak yang perasan yer.bese la..senang ati.hahaha!"

abdul halim ishak : bagusla..

erk..saya sudah berisi?
hahahaha.
memang saya kuat makan pun.
tak kesah.
senang hati!


ramai cakap saya sudah berisi!
ya meh??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...