::my followers::

Sunday, June 27, 2010

minah hindustan


suddenly, yes it is suddenly. well it had been a long time since i last watched a hindi movie.
tapi tah macam mana la kan minggu ni terdetik pulak nak buat marathon filem hindustan
hahahaha
baru teringat betapa gila nya aku dengan cerita hindustan masa kecik-kecik dulu
nak pulak dengan adanya mama masa tu
lagilah..mama pun minat hindustan
minggu ni dah tengok 4 movie
my name is khan
kuch kuch hota hai
kabhi khushi kabhi gham tengok semalam
hari ni baru habis kal ho na ho
perasan tak???
perasan tak semua movie tu shah rukh khan yang berlakon?
tak tahulah kenapa
baru sekarang aku nak mengaku dia handsome.
*wink wink*
sangat gorgeous


kalau actress aku suka kajol
sebab ntah la
suka tengok kajol dengan shah rukh khan
macam ada chemistry


cantik la mata si kajol ni
i want those eyes!
owh. sorry
i like mine too!
cat eyes..huhu



pastu suka tengok lelaki-lelaki hot ni pakai kurta.
kurta ke nama dia
ntah la. aku pun tak tawu
kalau melayu pakai baju melayu la smart kan
kalau punjab pakai baju tu la..ape tah nama dia
layan jelah..yang penting nampak macho sangat-sangat!


p/s--> naseb kau dah tua shah rukh khan. ish ish ish.
well, hari tu aku cakap aku dah campak teddy pink bawah meja kan? 
then aku ambil balik. tapi sekarang rasa memang patut aku simpan teddy tu dalam stor.
he is so not mine.
bye2 wan.
:)
 ngee~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...