::my followers::

Monday, June 21, 2010

man of the match


 teruja gila
tadi tengok match portugal dengan korea
ouh!!
sangat excited tengok portugal score
7-0
pecah rekod okayy untuk FIFA 2010
christiano ronaldo sangat comey :)
tapi tiago is the top scorer.

ouh..lari topik sikit

demam bola melanda. tapi aku demam meng-usha pemain-pemain yang hot
hahaha
sepanas air dalam cerek mungkin?

man of the match for FIFA 2010
semuanya ada 29 orang
tapi aku vote 3 orang ini saja okayy
sebab mereka kacak, hot, ganteng, dan seumpama dengannya.
*hah, aku taw aku memang tak patut*
but what else can i do???
hihihi

Gonzalo Higuain
striker Argentina
main untuk Real Madrid

hot kan???
:))


rambut panjang pun hot juga. auwww..


Christiano Ronaldo
aku rasa semua dah kenal mamat sorang nih
plays for Real Madrid
hot bod okayy
hehehe

woot woot..sexy man!


Keisuke Honda
main untuk Jepun for FIFA 2010
currently hired for CSKA Moscow
siapa kata orang Asia kontot-kontot?
tinggi dia 182cm taw. sama dengan Higuain

ouh..tergoda. hahaha :p

okay. actually memang ramai yang hot.
tapi nanti-nanti la aku listkan okay?
huhu
setiap kali FIFA memang ini kerja aku
tapi dulu-dulu dipengaruhi bf
kalau bf minat england. 
aku pun nak jugak minat england
whatever..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...