::my followers::

Friday, June 11, 2010

tag yang sengaja dipanjangkan.

.tag dari dyanasujak.

.thank and link the person who tagged you.

terima kasih yang tak terhingga kepada dyanasujak
kerana telah mengetag saya yang sedang kebosanan ini.
memandangkan saya..
erk..tak pelah
ingat menang anugerah skrin tadi. lol~

.tag 10 another blogger that u think are fantastic.

fantastic bloggers??
calon-calonya adalah
jeng3
kesian korangkan..nasibla.

teyn teyn
fawh ahmad
fatin nabila
naqie
iezza
ayin
amalina omar
yanie
nemo
tyra

.contact them and let them know about this.

ye..nanti saya contact mereka.
awak nih joyah la.saya tawu la.
ahahaha

.state 7 things about you.

7 things??? oowhhh i love seven so much!
number feveret aku tuh!
7 things by miley cyrus pun aku suke.
ahahaha
okay okayyy

first of all..aku nak bagitahu, aku dah check dah result tadi.
aiman checkkan.sebab aku tak boleh nak log in. lagipun memang aku baca mentere
sementare webpage tengah loading tuh.
*jangan la lepas, jangan la lepas, aku tak nak tengok kau wahai inche result!*
macam mana nak cakap ye?
tak la bagus pun..cuma sama macam target aku
alhamdulillah!
aja aja fighting!

prinsip hidup..what goes around comes around. 
beringatla yer..apa yang kita buat tu lambat atau cepat akan diberi balasan.
macam baling boomerang. nanti dia patah balik kan?
aku memang ingat la benda yang satu ni.
kalau nak buat apa-apa pun memang aku fikir dulu kesan, akibat, consequences nyer tuh.

dan aku paling pantang dengan lelaki yang curang!
main-mainkan hati perempuan.
hahaha..don't ask me why..

sem lepas aku pernah ponteng kelas bel
(english)
banyak kali la jugak sebab tak siap kerja studio
sape suruh letak bel sama hari dengan studio.
tapi takpe...bel still A.
ALHAMDULILLAH


ape lagi aku nak membebel ni?
dulu aku sangat anti dengan warna pink
tapi sejak idola aku si avril lavigne jadi feminin
aku pun berubah..hahaha
ye ke pengaruh dia??
iyakan aja.

kinda shopaholic juga.tak tahu jugak sejak bila.
sejak keluar matriks aku rasa.
ish3
habit yang tak boleh ubah..
suka berangan
suka sangat dengan fairytale..sampai terbawa-bawa dalam hidup
selalu je kena marah dengan nad.hahaha
reality is not fantasy.
salah ke..hehehe
sebab aku susah nak percaya realiti.
pity me.
i'm waiting for a moment yang bila reality is better than fantasy.
lol~


aku tak perfect..
ada ke human being yang perfect?
even robot pown x perfect at the end.hahaha
love me or hate me, personally i couldn't care less!


itu saja..sekian.
:))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...